Kävin hiihtämässä noin 7,5km lenkin. Keli oli hieno vaikkakin hieman lämmin.
Huomenna uusin ladatuin voimin ampumaan ja vetämään viimeinen treeni ennen Riihimäen kinkereitä.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hiihto. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hiihto. Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 28. helmikuuta 2007
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)