Näytetään tekstit, joissa on tunniste välipäivä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste välipäivä. Näytä kaikki tekstit

torstai 15. toukokuuta 2008

Sataa sataa ropisee...

Eli välipäivä. En jaksa lähteä laiskuuttani vetämään tänään sadekelin harjoituksia.

Perjantaina ehkä kentälle vetämään pieni treeni.

Lauantaiksi on luvassa Riihimäelle ainakin tämänhetkisten sääennusteiden pohjalta hieman yli kymmentä astetta lämmintä sekä sadetta. Pitänee hakea muutama kertakäyttösadetakki taskun pohjalle ja muistaa sateenvarjo sekä muutenkin lämmintä päälle vaihtovaatteet toki mukana. Mielenkiintoinen kisa siis tiedossa jossa ei välttämättä huipputuloksia kyllä ammuta mutta haasteita tulee riittämään.

perjantai 1. helmikuuta 2008

Tauhkaa

Hain tänään Beiterin plungerin. En muista koska viimeksi noin pieni esine on ollut noin arvokas. Toivottavasti se on hintansa väärti. Tosin Spigaan en oikein osaa luotttaa enään muutamien lahoamisien jälkeen ja tuo Beiter on todettu useiden ampujien toimesta pomminvarmaksi vehkeeksi.

Huomenna on Maunulan halli varattuna ilmakkokisoihin joten en kerkeä säätämään Beiteriä vielä kohdalleen joten todennäköisesti Spiga on kiinni vielä sunnuntaina Loimaalla ellen nyt sitten uskaltaudu jollekin muulle hallille säätämään ja kohdistamaan.

keskiviikko 26. syyskuuta 2007

Välipäivä

Kävin miksaamassa duunikavereiden bluesbändin The Blues Dudes keikan Lauttasaaressa joten en ampunut tänään.

torstai 6. syyskuuta 2007

Välipäivä

Keskiviikko oli kanssa välipäivä. Ilta meni kirjahyllyä kantaessa ja kasatessa.

Torstaista tulee kanssa välipäivä, illalla on duunin urheilu/virkistyspäivä joten seuraavan kerran tulen ampumaan perjantaina tai viikonloppuna.

keskiviikko 5. syyskuuta 2007

maanantai 3. syyskuuta 2007

Välipäivä

En mennyt tänään ampumaan. Saa nähdä mikä päivä menen tällä viikolla kentälle/halliin.