Näytetään tekstit, joissa on tunniste circuit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste circuit. Näytä kaikki tekstit

perjantai 9. lokakuuta 2009

Samaa rataa

Eilen aamusta 108 nuolta pakkaan edelleen 36,7 paunalla.
Suoritus hahmottui paljon sulavammaksi kun sain poistettua klikkeriin tuloon liittyvän tärinän. Tämän johdosta veto muuttui paljon sulavammaksi ja helpommaksi sekä liike yhtenäistyi huomattavasti.

Töiden jälkeen kävin circuitissa. Tällä kertaa vain 4min myöhässä. Pitäisi päivittää kalenteriin oikea aika.

torstai 1. lokakuuta 2009

Jumppa

Töiden jälkeen circuit. Tällä kertaa kerkesin ajoissa paikalle. Vissiin paikat tottuneet taas paremmin tuohon hommaan koska tunnin lopuksi oli tunne että olisi vielä hetken voinut jatkaa. Pitänee ensi kerralla ottaa hieman kovempaa. Ensi viikolla voisi harkita vetävänsä oikean punttitreenin.

torstai 24. syyskuuta 2009

Kävin jumpassa

Olin tosin kymmenen minuuttia myöhässä intrassa olleen virheellisen ajan takia.
Vetelin sitten kostoksi hieman kovempaa tahtia. Ihan jees Circuit. Huomenna ampumaan taas

tiistai 25. marraskuuta 2008

Maanantaijumppa

Ei ammuntaa maanantaina. Nukuin pitkät yöunet joten aamutreenit jäivät väliin. Sen sijaan kävin töiden jälkeen circuitissa.

perjantai 21. marraskuuta 2008

Tukkoista aamua

Eilen ai ollut aamutreenejä koska en ole vielä saanut hallille avainta eikä aamulla ollut ketään avaimenhaltijaa paikalla. Illalla kävin sentään circuitissa jälleen vetäen hieman kovemmilla painoilla pitäen sykkeen kuitenkin järkevissä rajoissa.

Tänä aamuna oli tarkoitus sitten säätää haritus ja plungeri kuntoon mutta johtuen eilisiltaisesta rehkimisestä paikat olivat hieman tukossa enkä saanut kunnon suorituksia vietyä läpi. Säädin siis jousen about perstuntumalta kuntoon.

Pitää ampua kunnon testit seuraavalla kerralla.

96 nuolta kuitenkin kerkesin ampumaan.

tiistai 18. marraskuuta 2008

Kisaa ja sluibailua

Lauantaina oli siis kisat Turussa. Kyydissä Ylätalon Risto ja perillä hyvissä ajoin ennen välinetarkastuksen alkua.

Lämmittelynuolia olisi voinut ampua hieman pidempään, sen verran jähmeiltä tuntuivat paikat. Pitää etsiä jostain hallilta sinne kadonnut harmaa jumppakumini niin saa paremmin lämmiteltyä.

Ammuin siis tämän kisan alumiineilla. Lopputulos nuolien hyvyydestä oli se että sain pari hassua pistettä etua viivanrikkomisesta hiilariin verrattuna mutta hävisin ne ja muutaman ylimääräisen pisteen pienien laukaisuvirheiden aiheuttamina osumina minne sattuu. Taisi olla viimeinen kisa alumiineilla mutta tulipahan testattua. Kisassa jäin neljänneksi häviten Juusolle tasatuloksella, samalla määrällä kymppejä ja yhdellä ysillä vähemmän.

Sunnuntain sitten puhtaasti vain sluibailin.

Maanantaina jä myös aamutreeni väliin mutta kävin töiden jälkeen circuitissa. Vetelin kostoksi hieman kovemmilla sykkeillä ja painoilla kun kerran tuli laiskoteltua. En saanut edes mitään paikkouja rikki eli jatkossa voisi hyvin pitää hieman kovempia painoja.

torstai 30. lokakuuta 2008

Reeniä

Aamulla oli todella hankalaa herätä. Sen takia hallilla vasta hieman yli seitsemän.
Ammuin sata nuolta jonka jälkeen painuin sorvin ääreen.

Töiden jälkeen jumppaan jonka jälkeen hallille sulittamaan nuolet uusiksi.
Ei pitänyt alunperin ampua illalla mutta yksi seuralainen oli hieman mokannut nuoliensa kanssa tekniikan muuttuessa ja hänellä sattuo olemaan kuusi kappaletta 2014 Cobalteja 28" pituisena ikäänkuin ylimääräisenä. Tuota Cobaltia on pitänyt kokeilla jo pitkään joten ammuin 36 nuolta niillä. Tuon voisi periaatteessa saada toimimaankin. Sulatonta en tosin kokeillut eikä siitä mitään hyötyä olisi ollutkaan ilman jousen uudelleensäätöä. Cobalt on niin paksu putki että hyllyä pitäisi laskea, haritusta säätää ja tarkistaa nokinpaikan korkeus.

Hieman kyllä kutkuttaisi kokeilla miten noilla osuisi sisällä. Olisi sitten ainakin testattu alumiiniset line breakerit.

keskiviikko 29. lokakuuta 2008

Menipä pari päivää...

Sunnuntaina piti mennä ampumaan mutta aamusta huomasin että jääkaappi oli kosahtanut joka aiheutti sen verran puhdetta että ammunta jäi väliin.

Maanantaina kävin töiden jälkeen circuitissa joten illalla ei tullut ammuttua.

Tiistaina sitten hallille hieman myöhässä joten sain kasaan vain 150 nuolta. Ammunta tuntui melko hyvältä mutta jotain häikkää oli taulun ja tähtäimen välillä. Hieman huteraa tunnetta tähtäyksessä. En vieläkään sulittanut nuolia kuntoon joten suurimmassa osassa nuolia on erittäinkin epämääräiset riekaleet sulist jäljellä. Ammuin 60 nuolta ja sain kasaan muistaakseni 568 pistettä. Päätin että pitää vissiin sulittaa nuolet uusiksi.

torstai 16. lokakuuta 2008

Aamureenit ja jumppaa

Sain aamulla kasaan 108 nuolta. Sitten tuli kiire töihin.
Huomasin mielenkiintoisen asian. Aikaisemmin on taustaan ampuminen ollut rentoa ja rauhallista kun taas tauluss aon ollut pitkittymistä havaittavissa. Tänään homam kääntyi päälaelleen ja tyhjään pakkaan ampuessa suoritukset venyivät ja huononivat kun taas tauluun lähti hyvän tuntuisia suorituksia.

Päivän päätteeksi duunin salille circuitiin vihdoin pitkästä aikaa. Ylihuomenna pitäisi olla paikat kipeänä ja mahdollinen nuha päällä.

maanantai 28. huhtikuuta 2008

keskiviikko 23. huhtikuuta 2008

Circuit ja kokoustelua

Kävin maanantaina circuitissa. Ei tullut lentsua.

Tiistaina oli sitten Maunulassa ensin seuran vuosikokous jonka jälkeen piirin vuosikokous. Ei siis ammuntaa.

maanantai 28. tammikuuta 2008

Circuit

Sunnuntai meni ajellessa ympäri uuttamaata stabipussien ja kummipojan synttärikemujen perässä. Ei siis ammuntaa.

Tänään varasin duunin fysioterapeutilta ajan keskiviikoksi sillä varauksella että vasen lapa ei aukea tämän illan circuitissa. Tätä kirjoittaessa lapa tuntuu hieman paremmalta. Toivottavasti se toimii normalisti huomenna hallilla.
Jokatapauksessa elvytysmurjonta on varattuna joten keskiviikkona viimeistään pitäisi lavan aueta.

maanantai 14. tammikuuta 2008

Circuit

Kävin töiden jälkeen circuitissa. Vetelin melko rentoon tahtiin pahempia repimättä.
Jälkeenpäin tuntuu hyvältä eikä lauantaina jumittanut selkäkään vaivaa enään ollenkaan.

maanantai 15. lokakuuta 2007

Circuit

Kävin töiden jälkeen Circuitissa. Vetelin hieman kovemmilla painoilla kuin aikaisempina kertoina joka tuntui ihan hyvältä. Huomenna luvassa ammuntaa.

maanantai 1. lokakuuta 2007

Circuit

Aloitin sisäkauden tekniikkatreenejä tukevan saliharjoittelun kevyellä circuitilla. Kävin laitteet läpi hieman pienemmillä painoilla millä olin tehnyt harjoituksia keväällä ennen ulkokauden alkua ja hieman kuulostelin missä mennään.
Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa on keskiviikkona paikati kipeinä joten alustavasti suunittelin meneväni keskiviikkoiltana uimaan ammunnan sijaan.
Huomiselle olisi ohjelmassa ammuntaa ja varaplungerin hienosäätöä jotta saisin sen samaan kuntoon kuin missä alkuperäinen oli ennen jumitusta.

Edit: Sain sittenkin itseni rikki circuitissa. Aamulla oli oikean käden ojentajan alapää aivan jumissa. Saa nähdä mitä ammunnasta tulee.

maanantai 28. toukokuuta 2007

Circuit

Käväsin töiden jälkeen circuitissa.
Teki jälleen hyvää. Selkä joka taas hieman varoitteli sunnuntaina tuntuisi olevan jälleen täydessä iskussa.
Huomenna olisi tarkoituksena hakea IFAA Field tauluja ja mennä ruskikselle ampumaan merkkejä kuntoon.

tiistai 22. toukokuuta 2007

Circuit

KÄväsin mannantaina töiden jälkeen circuitissa.
Teki hyvää irrotella viikonlopun ammunnassa jäykistyneitä paikkoja painoilla ja salivehkeillä. Kunnon loppuvenyttelykään ei tehnyt pahaa.

Circuit

Käväisin maanantaina töiden jälkeen circuitissa.
Teki hyvää irrotella viikonloppuna jumittuneita paikkoja sekä venytellä kunnoll paikat kuntoon.