Näytetään tekstit, joissa on tunniste functional training. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste functional training. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 31. maaliskuuta 2010

Valmisteluja EM-karsintoja varten

Käväsin maanantaina jumpassa hieman herättelemässä paikkoja, teki hyvää.
Eilen sitten ammuntaa. Tajusin hieman paremmin hookingin ajaessani sisään varaläppää jossa oli oberonin sijaan nahkainen sisänahka. Sisänahka teki läpästä niin kitkaisen sormia vastaan että hooking meinasi hävitä kun jännettä pystyi pitämään kiinni perkillä sormityynyillä. Ei mikään ihme ettei varaläpällä meinannut osua.
Vaihdoin otetta jänteellä hieman jämäkämmäksi ja varaläpälläkin alkoi osua sekä pääläpällä niputuskin hieman pieneni.

Tänään tuli vedeltyä kuvitteellisella 90m merkillä nuolia tauluun ihan vaan että saisi asennosta hieman paremmin kiinni. Merkki on vielä hieman epämääräinen koska en ole ampunut 90m matkaa sitten Eerikkilän leirin jolloin merkit olivat muutenkin hieman eri. Merkit on nyt ammuttu molemmilla jousilla niin hyvin kuin ne voi ampua joten välineissä ei pitäisi olla pahemmin vikaa.

Huomenna olisi tarkoitus käydä hoitamassa aamupäivän edestä työvelvoitteita ja sen jälkeen kammeta jollain ilveellä Tampereelle loisimaan illaksi/yöksi jonka jälkeen sitten kimppabussikyyti kohti Luulajaa ja EM-karsintoja. Olemme toivottavasti hyvissä ajoin perjantaina perillä jotta jää aikaa tarkastaa 90m merkki ennen lauantain FITA-kierrosta.

Valmennusjohdolta kun tuli tiukka tavoite 2000 yhteispisteen ampumiseen FITA ja 70m kierrokselta.

Sunnuntain 70m kierroksen ja RoundRobinien jälkeen olisi tarkoitus lentää Luulajasta Tukholmaan ja sieltä Malagaan aloittelemaan treenileiriä.

tiistai 13. lokakuuta 2009

maanantai 5. lokakuuta 2009

Jumppaa

Töiden jälkeen jumppaan. Jälleen oli kevyempää vetää liikesarjoja läpi, kroppa alkaa taas tottumaan paremmin tuohon hommaan kesätauon jälkeen.

tiistai 29. syyskuuta 2009

Maanantaisen jumpan päälle uudet weppisivut auki

Töiden jälkeen jumppaa. Ajoin uuden hallin kautta kotiin koska muistin että unohdettiin sunnuntaina poistaa maalauksen jäljiltä maalarinteipit tarkoituksena repiä ne alas.
Paikalla häärivä remppapartio oli kuitenkin jo kerennyt hoitamaan homman joten painuin kaupoille.

Kotiin päästyäni otin läppärin syliin ja päätin vakaasti naputella uudet weppisivut pystyyn, ainakin raakaversiona.
Kaikenlainen kuvittaminen jäi tekemättä mutta perusrakenne on nyt toimiva eikä ole liian räikeän näköinen silmään. Väritkin menevät hieman samaan skaalaan kuin blogissa joten ne sopivat yhteen.

Siirtelin sivuille myös niitä blogikomponentteja joita ei mielestäni tarvitse pitää blogissa sekä putsasin blogia noista komponenteista.

Uudet sivut ovat siis auki osoitteessa http://www.akivirtanen.fi

maanantai 21. syyskuuta 2009

Salikauden avaus

Tänään avasin syys/talvikauden salirumban käymällä Functional trainingissa töiden jälkeen.
Huomasi kyllä että kesä on tullut sluibailtua tuon suhteen koska nyt tätä kirjoittaessa näppäimistö on about korkein paikka mihin kädet nousevat, sen verran on narut jumissa.

Torstaina tarkoitus olisi käydä Circuitissa jossa on functionalin staattisen keskivartalokeskeisen treenaamisen sijaan hieman enemmän lihaspisteitä sekä kovempia sykkeitä.

Jatkossa on tarkoitus tehdä joko maanantain FT ja torstain Circuit jonka päälle ehkä voimatreeni. Toinen vaihtoehto on vuorotella FT:n ja Circuitin välillä ja korvata toinen voimatreenillä.

maanantai 12. tammikuuta 2009

Jumppaa ja säätöä

Kävin töiden jälkeen vetämässä pienen functional trainingin. Oli ihan hauskaa hommaa. Hieman fiksumpaa kuin perus circuit.

Hain muutaman nokin Eskolta X10:eihin ja päädyin hallille säätämään.
Nappasin putkesta pois noin nelisen milliä ja ammuin muutaman laukauksen. Ihan mukava tunne ampua X10:iä. Tuo 450 putki voisi toimia hyvinkin.